Ann Hellström!

Publicerat 2012-07-1718:01:53, i kategori Allmänt


Somsagt, tränade ju för Ann Hellström idag, b-tränare i hoppning! :D Hon var och är SÅÅ duktig! :) Hon visste precis som var bäst för ryttaren och ponnyn. Vi var fyra stycken som som tränade, Moa, Annie och Ida! :) Jag och Moa ska börja träna för Ann till hösten. Och träningen gick jättebra! :D Hoppade bana med "titthinder" så fick ett stopp på ett hinder som Evita tyckte va konstigt, ny miljö också, de har ju aldrig varit där innan ;). Vi åkte hem till Ann och tränade, någonstans utanför Värnamo. De har ridhus och paddock :), så om det skulle regna skulle det ju inte göra någonting! :D Evita var MYCKET lättare och lasta idag, tog bara 5-10 minuter. Imorgon åker Evita och Cizzi till vetrinären för att "kollas" innan ridlägret :). Inte så kul att komma till ridlägret och glömt att "kolla" så att de är friska ;). Glöm inte mejla mig om ni skulle vilja gästblogga hos mig när jag ska på ridläger, redan 3 stycken som vill, behövs minst 3 till ;). Så bara mejla! :) Ha det bra!
Kram Alice! :D
Kommentarer
Postat av: Amanda

Fin blogg!
Kolla gärna in våran blogg, nya bilder varje dag!
http://granaryttarna.blogg.se/

Svar: Sv: Tack så jättemycket och detsamma! :D
Alice Johansson

2012-07-17 @ 21:18:51
URL: http://granaryttarna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0