Bilder från sjöstjärnans ridläger!

Publicerat 2012-07-3120:51:26, i kategori Allmänt


Jag o Evita är längst till höger! :)
Alla i min ridgrupp! :D Från vänster: Jag o Evita, Moa o Cizzi, Andrea o Flach, Nadja o Ban, Tova o Fever, Linnea o Yoga, Ella o Latte, Rebecca o Daylight, Ingrid o Pricilla! ♥ Alla i min ridgrupp bodde i min stuga förutom Andrea och Ingrid ;).
 
Saknar världens bästa stuga, Gullvivan!
Glömt å säga vad jag kom för plats i hoppningen ;). Vägrade på första, därför 4 fel, man skulle komma så nära en minut som möjligt med tiden och jag hade bästa tiden. 1 minut och 2 sekunder, så annars skulle jag vunnit, men jag är jättenöjd över rundan, det var jättehalt på gräsbanan. Det var 48 på hela ridlägret och de var 8 personer som kom med i hoppningen! :D Och jag var en av dom, alla ville typ vara med i hoppningen och jag också såklart, det var ledarna som fick välja vilka som skulle vara med. Träningen dagen innan var det nästan dubbelt så halt så NÄSTAN alla vägrade hela tiden, och det var inte så kul precis, de gled innan hindrerna, Evita tyckte det var jätteobehagligt men vissa hästar hoppade ändå, fick över henne på något hinder i alla fall ;). Det var jättehalt för att det var så torrt, värre en när det har regnat på en gräsbana, som såpa typ :(. Men på natten till uppvisningen hade det varit fuktigt i luten så det var lite blött i gräset så det blev betydligt bättre. Jag kommer också att lägga upp filmer från uppvisningen och när jag hoppar :D. Jättebra mat på ridlägret, ALLT var bäst! :D Somsagt SJÖIS ÄR BÄSTA RIDLÄGRET, ALLTID! :D
Kram Alice! :D
Kommentarer
Postat av: Frida G

Fina bilder! :)

Svar: Sv; Tack så jättemycket :D. Min pappa som har fotat vettu ;).
Alice Johansson

2012-08-07 @ 09:07:25
URL: http://fridaannas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0