Frågestunden del 1 (tidsinställt)

Publicerat 2012-07-2217:08:00, i kategori Allmänt


Frågor! * Ska du bli ryttare när du blir stor? * Din klädstil? * Gillar du min blogg? Kramis! ;)<3
 
1. Ja, förhoppningsvis om 10 år så ser ni mig på tävlingsbanorna, kanske i världscupen? ;)
2. Tajta jeans med någon snygg tröja till vardags; basic ;).
3. Ja, din blogg är fin! :)
 
Vad är det galnaste du gjort på hästryggen? :D
 
Haha, svår fråga, många saker, en sak är när jag skulle ställa mig upp när jag hade en skötponny så skulle jag ställa mig upp på hästryggen, så börjar hon bocka och jag flyger av xD. Som tur var hade jag hjälm och väst ;).
 

Vad är ditt mål med din ridning?:)
 
Jag vill bli BÄST helt enkelt ;).
 
Favorit häst affär ??? Hur gamal är du? Hur länge har du ridit ?? Har du syskon?? Lite this or that;)) <3 Cola/Fanta Chips/Godis C-ponny/D-ponny Ginatricot/HM Pigg/lat ponny Hoppning/dressyr Sommar/Vinter Vår/Höst
 
 
1. Hööks helt klart! :)
2. Jag blev 11 år 31 januari.
3. Ja, hur länge är det? MÅNGA år i alla fall! :)
4. Ja, en storasyster och en storebror ;).
Cola/fanta
Chips/Godis
C-ponny/d-ponny
Gina tricot/HM
Pigg/lat ponny
Hoppning/Dressyr
Sommar/vinter
Vår/höst
 
~~~
 
Kram Alice! :)
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0