HELT UNDERBART!

Publicerat 2012-07-2821:33:42, i kategori Allmänt


Går inte å beskriva, VÄRLDENS underbaraste, roligaste, mysigaste och bästa ridlägret! ♥ MASSOR med bilder kommer komma upp under veckan, orkar inte nu. Helt slut efter en fullspäckad vecka. En sak kan jag säga, det går INTE att ha tråkigt på sjöstjärnans ridläger! :) Det var 48 på ridlägret med tolv personer i varje stuga, alltså de som jag lärde känna mest! :D Hoppade på gräsbana för första gången med Evita, gissa hur det gick? :) Berättar mer imorgon och somsagt, kommer upp MASSOR av bilder och jag kommer att berätta MYCKET om världens bästa läger! :D Nu ska jag sätta mig framför tvn...
Kram Alice! :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0