Hoppning! :) <3

Publicerat 2012-07-0518:33:45, i kategori Ridning


Hej! Som jag skrev innan så har jag hoppat Evita idag, hon gick ASBRA och hon gjorde verkligen sitt bästa! ♥ Hoppade ett räcke och en oxer och hoppade jättebra på båda. Fick ett stopp på räcket men det var mitt fel, hade för dålig galopp på henne ;). Hoppade 70 cm med henne men eftersom hon har varit lite "dålig" ett tag så är jag jättenöjd över henne :D ♥! Hoppade Cizzi lite också och Moa hoppade Evita och det gick bra, Cizzi var bara lite fjantig när jag skulle hoppa oxern med henne. Annars gick det bra :)! Det gick bra för Moa och hoppa Evita också. Först när jag hoppade Evita, så tyckte jag att jag hade bra med fart på henne och Moa sa: Du måste bromsa upp henne, det går alldeles för fort! Men sen när hon satte sig på henne och skulle hoppa så märkte hon att man nästan måste ha den farten på henne ;). Så det var lite kul. Så alla som skriver elaka kommentarer, sitt upp på henne själv så får ni känna hur hon känns när man hoppar med henne. Kanske lite Bellman stuk? ;) En sak är säker, hon kommer klart vinna på tävlingbanerna! ♥ Nu ska jag åka till en sak som jag berättar mer om sedan! :D
Kram Alice! :D ♥
Kommentarer
Postat av: Tove A

Ha en fin kväll sötis :)

Svar: Tack så jättemycket sötnos! &hearts; :)
Alice Johansson

2012-07-05 @ 20:47:08
URL: http://tarvidsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0