Messiolivia.blogg.se igen! ;)

Publicerat 2012-07-2312:00:00, i kategori Allmänt


Nu är det Olivia här igen! På min egna blogg får jag frågor om hur man kan få en stor blogg. Har svarat där, men tänkte ta upp det här också!
 
Jag själv, har inte en så jättestor blogg. Men jag är nöjd över den iallafall, eftersom jag kämpat med den. Jag har ALDRIG bett om att bli länkad och är grymt nöjd med att ha över 50 unika besökare per dag och över 300 klick.  Alltså jag har byggt upp min blogg helt själv, från hela början och det är något jag är glad över. Jag bloggar om mitt vardagsliv, ridsport, ridpass, musik, Messi och One Direction i en hel sammanfattning. Men här kommer några tips om hur just DU kan få en STOR blogg. Jag följer de vardagligen och hoppas på att få en större blogg! 
 
Blandade inlägg är sjukt viktigt. Skriv inte bara om vad du gjort under dagen varje dag, utan kom med några tips kanske? Ja, det som du har lust med. Men inte liksom " Hej, idag har vart i skolan, hejdå" förjag kan lova att INGEN vill läsa sådanna inlägg.
 
Bilder i varje inlägg är också viktigt. Det är oftast roligast med bilder man precis laddat upp, men är också helt okej med en arkivbild. Men det blir så mycket roligare att läsa ett inlägg med en bild till.
 
Sprid din blogg ! Kommentera, var med i Veckans/Dagens blogg! Det är så du får mer läsare och vem vet? De kanske stannar kvar :)
 
Ha ett enkelt bloggnamn . Annars kan det bli svårt att komma ihåg bloggnamnet. Men härma inget annat bloggnamn heller, det blir bara komplicerat enligt mig.
 
 
 
De tipsen använder jag VARJE dag. 
 
Om ni vill läsa mer om mig och min blogg så kika in på den!
Kram Olivia - http://messiolivia.blogg.se/
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0