Messiolivia.blogg.se

Publicerat 2012-07-2514:00:00, i kategori Allmänt


Denhär tjejen är grym och läser och följer hennes blogg, abslout värd att kika in på! ♥

Hej!
Jag heter Olivia och fick chansen att gästblogga här! :)
Jag är då en 12 årig tjej som är glad av sig och älskar att få folk att skratta. Mitt stora intresse är då att rida och hålla på runt hästar. 
Jag rider på ridskola och sköter en D-ponny som heter Brilliant eller som jag kallar Brille. Han är mörkfux och är född 01. Jag älskar verkligen djur och har även en katt hemma, Lina heter hon.
Jag dansar också, 2 gånger i veckan och går dansprofil i skolan. Snart har jag medryttarhäst också, Tellus heter han och är en häst på 154 cm! Sedan så vet jag inte hur,varför eller när , men jag bokstavligt ÄLSKAR Lionel Messi, en fotbollsspelare som spelar i FCBarcelona. Och så är jag störtförälskad i One Direction, mah boys <3 Älskar de, allt de gör, allt dom säger och självaste DOM! Lyssnar på dom varje dag och älskar de över hela mitt hjärta.
 
Min allra största dröm är att bli skådespelare, med eller utan häst, men att få spela i en film. Jag har alltid drömt om det och ska fixa det , så är det bara! 
Jag litar på mig själv upp till 111% och varje dag följer jag mitt motto " Be Yourself ". 
 
Om jag lät intressant och om ni vill höra mer ifrån mig så kan ni klicka in på min blogg - http://messiolivia.blogg.se/ 
Där bloggar jag om min vardag, hästar, Messi, One Direction , tips och massa annat skoj. Jag siktar mot toppen, så det är bara att ta sats från botten! ;)
 
Hoppas vi hörs på min blogg och att ni kanske slänger in en kommentar!
 
C ya - http://messiolivia.blogg.se/
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0