Ponnysarna hemma!

Publicerat 2012-07-1514:02:43, i kategori Allmänt


Nu är Cizzi och Evita hemma men åker tillbaka till stallet imorgon ;). Kanske ska på hoppträning imorgon, så :). Det tog en timme o lasta Evita :o. SOm endel redan vet så är hon svårlastad men när vi åkte regelbundet gick hon nästan på direkt men vi har inte åkt med henne på någon vecka nu så det var egentligen vårat fel ;). I alla fall, när Evita hade gått på skulle jag ge henne en liten bit knäckebröd och då hann jag inte "lägga det tillrätta" och då så bet hon i mitt nagelband och det rann blod, det gör fortfarande jätteont :(. Men det var ju inte Evitas fel ;). Jag och Moa har hunnit rida också och det gick bra, hon var lite seg, (Haha, eller inte!) allt annat än seg... :)

Sen ska jag, Moa och mamma åka till Värnamo och kanske ska jag köpa något? :)
Nu ska jag äta, vi hörs! :D
 
Kram Alice! :) ♥
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0