Sry...

Publicerat 2012-07-1618:09:18, i kategori Allmänt


Inte bloggat idag, men i alla fall, bloggar mer imorgon, eller hur? ;) Vart i stallet idag och INTE ridit, Evita behövde en liten vila en dag och jag åkte och putsade sadel och alla tre tränsen ;). Det går ju inte att träna med slitna grejer ;). IMORGON ska jag på träning för en B-tränare, Ann Hellström :D. Ska bli jättekul och eftersom jag troligtvis ska träna för henne till hösten är det kul att få träffa henne och träna för henne innan :). Och ja, det är HOPPNING som gäller :D. Dressyr nej, passar inte MIG :). Fart och fläkt ;). Men tränar såklart mycket dressyr också, det är ju grunden! ALDRIG, ALDRIG skulle man kunna hoppa de höjderna om man inte har kontroll på hästen/ponnyn m.m :). Tänkte fixa in lite gästbloggare mm. för jag ska ju på ridläger, svårt att blogga om man inte har internet? Ja, jag tror det ;). Så det får bli det, bättre än ingenting, eller hur? :)
Kram! :D
Kommentarer
Postat av: Olivia - Be Yourself

Håller med dig om hoppningen och precis, dressyr är grunden! :D

Svar: SV: Ja, dressyr är grunden för ALLT, nästan iaf ;). Tänkte passa på och fråga om du vill gästblogga hos mig för jag ska på ridläger så kan inte blogga själv :)?
Alice Johansson

2012-07-16 @ 18:46:09
URL: http://messiolivia.blogg.se
Postat av: Olivia - Be Yourself

Sv: Åh, det vill jag gärna! :D

Svar: Mejla: [email protected] :D
Alice Johansson

2012-07-16 @ 19:33:16
URL: http://messiolivia.blogg.se
Postat av: Olivia - Be Yourself

Sv: Okej! :D

Svar: Svarar om ca. 40 minuter, kollar på tv nu, bara så du vet! :)
Alice Johansson

2012-07-16 @ 20:49:17
URL: http://messiolivia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0