Svar! Del 1 :)

Publicerat 2012-07-0918:48:35, i kategori Allmänt


1.Vad är det bästa du vet?
2. Vem/vilka står dig närmst?
3. Vilket datum fyller du år?
 
1. Det bästa jag vet är att rida! :)
2. Min familj och mina djur. <3
3. 31 januari :D.
Tack så mycket! :D
 
1.Hur är Evita att rida?
2. Hur många år är du?
 
1. Evita är pigg och ganska svårriden, hon kräver en mjuk och stillsam hand som inte rör henne i munnen för mycket.
2. Jag är 11 år :).
 
1.Vad vill du bli när du blir stor?
 
1.Jag vill bli ryttare! :)
 
1.Vilken gren satsar du på inom ridningen?
 
Hoppning in my ♥! :)
 
1.Ska du på något ridläger denna sommaren, isåfall var?
 
1.Jag ska till sjöstjärnans ridläger vecka 30 :).
 
1.Kan du inte ha någon bloggträff i Göteborg någon gång? :)
2. Hur gammal är Evita? :)
 
1.Hm, kanske det? ;)
2. Hon är 17 år :).
 
1. Kan du ha en bloggträff i Stockholm snart? Snälla...
 
1. Verkar populärt med bloggträffar nu, om jag ska ha någon bloggträff så får det bli småland eller i något av grannlandskapen ;). Men kanske i framtiden?
 
~~~~~~
 
Svarar på lite mer frågor imorgon! :)
 
Kommentarer
Postat av: Daniela

Gillar verkligen din blogg! :D Kommer absolut att fortsätta kika in här! :D

Titta gärna in på min blogg om du får tid :)

Svar: Åhh, vad glad jag blir! :D Kikat in på din blogg och det kommer jag också fortsätta med att göra! :D <3
Alice Johansson

2012-07-09 @ 22:57:50
URL: http://powerpony.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0