Lugn dag!

Publicerat 2012-10-3020:16:44, i kategori Allmänt


Hej! Har varit en ganska lugn dag idag. Gick upp vid kvart över sju, hade ställt klockan ;). Jag, mamma och Moa skulle åka till Isabergs ridklubb för att fixa en grej. Sen åkte jag till stallet vid tolv tror jag det va. Var där helt själv, mamma kom och hämta mig vid två. Ridpasset med Evita gick bra. Hon blev lite "springig" i galoppen. Så fattade galopp från halt och galopperade ett halvt varv, sen gjorde jag halt från galoppen eller inte direkt från galoppen men nästan. Tillslut lyssnade hon på mig jättebra :). - Nästa lokala tävling är i Jönköping på Jönköpings fältrittklubb den 10:e november. Det ska bli jättekul! Vet inte om det är någon pay and jump innan det, men det borde det vara ;). Tävlat 4 helger i rad nu, så har tävlat ganska mycket nu det senaste :D.
Tur att jag har världens bästa ponny, din är näst bäst, eller? ;) ♥
~~~
Ha det bra! Kram Alice! :) ♥
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0