Dagen! :D

Publicerat 2012-04-0822:14:03, i kategori Allmänt


Tja! Har tyvär inte hunnit blogga idag. Tänkte blogga från mobilen idag på mobilen men det segade. Kusinerna åkte hem idag vid ca. 15.00 tror jag ;). Sedan åkte familjen till stallet och jag tränade Evita. Jag tränade lite på balans också och det gick jättebra. Bättre än igår egalefall :D. Imorgon skulle vi egentligen på kalas hos min farbror men min kusin Kalle blev sjuk så det blir inget. Ganska skönt faktiskt. Slapp dag. Idag lasttränade jag mamma och pappa också med Evita. När vi hade stängt bommen och fällt upp lämmen första gången var hon ganska stressad och krafsade lite med framhovarna men andra gången gick det jättebra. Hon var nästan helt lugn. Egentligen hade vi tänkt köra imorgon men pappa sa att vi inte skulle göra det eftersom hon var lite stressad idag. Men vi ska öva mycket denna veckan. Målet är att jag ska kunna vara med på klubbhoppning på Gark den 22/4. Men problemet är inte över för det. Hon får ju fortfarande panik när hon står med mellanväggen är där den ska vara. Men mycket är ju också löst. När vi köpte henne ville hon ju inte änns stå med bakbenen på lämmern. Och det vara bara för lite mer än 2 månader sen. Tänk vad mycket som har hänt. Men jag älskar dig ändå!
Evita! ;D
Du är mitt allt! <3

Kram Alice! :D <3
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0