Dagen idag! ;D

Publicerat 2012-04-1021:09:51, i kategori Allmänt


Hej! Har ridit Evita idag fast jag inte brukar göra det på tisdagar. Mamma han inte och jag skulle ändå inte vara med någon idag så jag fick åka till stallet. Jag red ut med Johanna, jag red Evita och hon Cizzi. Det var jättekul. Evita tyckte det var roligare med när Cizzi var med. Dagen i skolan har väl varit okej. Haft matte, historia, engelska, svenska och idrott. Imorgon blir det till stallet också även om jag inte brukar vara där på onsdagar! ;D Ha det bra! :D
Kram Alice! :D <3
Kommentarer
Postat av: Maja

Sv: Nä det var inte så lätt att ta sig till datorn och det går inte blogga på i-paden så det blev ingen bloggning igår heller.

2012-04-11 @ 13:24:49
URL: http://majaclaesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0