Hej, hej! :D

Publicerat 2012-04-0919:18:21, i kategori Allmänt


Hej! Idag har det varit en mysig dag, varit i stallet. Jag hoppade Evita och jag kan inte beskriva hur bra det gick. Helt enkelt SÅHÄÄÄÄÄÄÄÄÄR bra! :D Jag tränade bana på 80 cm och ett hinder 90 cm ;). Och dem sista 10 minuterna red jag barbacka och det gick också superbra! :D Mamma och pappa var och hämtade hö på eftermiddagen ;).Sen restan av dagen har jag slappat och spelat spel med Moa på min dator, typ några apor som skjuter på ballonger. Faktiskt rätt kul. Vi lasttränade Evita idag också, det gick. Bättre än igår, faktiskt! :D Hon sparkade lite men det gick bra ändå ;). Nu ska jag ta att fortsätta spela! ;D Imorgon är påsklovet slut, tråkigt! Ha det bra!
Kram Alice! :D <3
Kommentarer
Postat av: Anna

NU HAR JAG DRAGIT EN VINNARE FÖR EN HELT GRATIS BLOGGDESIGN, KOLLA OM DET BLEV JUST DU? ♥

2012-04-10 @ 18:22:56
URL: http://annasylves.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0