Igår när...

Publicerat 2012-04-1906:49:29, i kategori Allmänt


Hej! Jag red Evita igår, han inte blogga för kom hem sent och skulle lägga mig. Men det gick jättebra bra med Evita igår. Det blev allmän dressy. Hon jobbade på bra och gick jättefint. MIN underbara ponny. Jag kommer ihåg när det var jag som var den tjejen på ridskolan som längtade efter en egen ponny. Och det blev så. Fast först hade jag skötponny ett antal år som var en shetlandsponny. En envis en. Det var först då jag förstod hur mycket jobb det är att ha en egen ponny/häst.
Jag o Evita! :D
Och här stor hon nu, min pärla!

Ingenting är omöjligt, det omöjliga tar bara lite längre tid. :)
Kram Alice! :) <3
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0