Långa inlägg...

Publicerat 2012-04-0219:58:49, i kategori Allmänt


Jag märkte nyss att jag inte alls gör så långa inlägg, kanske inte så roligt för er. Jag ska förbättra mig, men jag har väldigt mycket att göra nu med hästarna och så. Jag måste också hinna med att vara med familjen och läxorna som vi har. Men nu när jag har påsklov ska jag försöka hinna blogga ännu mer och längre! Idag har jag bara hunnit blogga ca. 2 minuter i taget och det blir inte alls kul för er eftersom jag själv inte tycker det är så roligt. Men som sagt jag lovar, jag ska blogga ännu mer och längre! :D
Kram Alice! :D <3
Kommentarer
Postat av: Moa

Jah, gör du det, du skriver ju typ ibland bara 2 meningar! ;)

2012-04-02 @ 20:12:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0