Ridningen, pizza! :D

Publicerat 2012-04-1321:11:35, i kategori Allmänt


Hej! Gick jättebra med ridningen idag. Jag hoppade och det var bästa  än så länge! :D Jag hoppade bana på 1 meter. Hon rev bara någon gång när det kom en snabb kurva. Ibland kom jag in för fort där. Men när jag höll in henne mer så gick det jättebra :D. Världens finaste ponny! :D <3 När jag hade ridit klart gick jag och mamma upp och packade hö typ i 40 minuter så vi var i stallet ganska länge. Sedan ringde mamma och beställde 2 pizzor till hela familjen. Men vi hade typ 10 minuter kvar tills pizzorna var klara så jag och mamma åkte runt lite i Anderstorp och typ in till några fabriker och sen kom vi lite fel, haha det var jättekul! ;) Men nu har jag nyss duchat och ätit pizza så jag ska kolla på Minuten nu som vi har spelat in. :) Så jag har inte haft någon otur idag, utan det har varit en bra dag, faktiskt ovanligt bra dag. :D
Kram Alice! :D <3
Kommentarer
Postat av: antonia

Vad glad jag blir, kul att det går så bra med henne!! :D

2012-04-13 @ 21:30:56
URL: http://tonia.blogg.se/
Postat av: Moa

Hon vägrade inte då på 1 m då? :) Duktigt av er <3 Men Cizzi är också världens bästa ponny! :D Tycker du inte det också att hon med är det?! <3 Kul att det gick bra det sa du inte igår när ni kom hem ifrån hästarna?! :) Men jag följer med till hästarna idag! :)

Kram Moa! ;)<3

2012-04-14 @ 09:52:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0