Tja, tja bloggen! :D

Publicerat 2012-04-0315:56:49, i kategori Allmänt


Linnea har nyss åkt hem för hon skulle på träning och jag till stallet. Här kommer några bilder på mig och Linnea, en del blev lite failade men ändå! ;D
Linnea! :)
Linnea fick lite skrattatack! Haha... xD
Jag o Linnea!! :D
Jag o Lajnet! Haha... C:
Fail...
Fail... ;D
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Snart ska jag till stallet med pappa och rida Evita! ;D Jätteskul, brukar ju inte vara i stallet på tisdagar men nu när det är påsklov kan jag inte motstå ;) Jag vet inte riktigt vad jag ska göra än med Evita jag tror att jag ska rida ut eller bara rida på banan med dressyr. Jag får se vad det blir, kanske ta med kameran om pappa palla fota, haha. Förövrigt har dagen en så länge varit jättebra, jag får se vilket humör Evita är på idag ;). Tror att hon är pigg och glad, som hon alltid är! Kanske blir det lite barbacka mot slutet! :D Om jag rider på banan då asså ;). Igår skulle en som säljer långa bommar till hästtrailer ringa på kvällen men han gjorde aldrig det så jag får höra med pappa om han hade ringt idag när pappa var på jobbet. Hoppas det och hoppas att dem inte är för dyra. En ny kostar 2000 till 3000 och det är lite dyrt tycker jag bara för en bom men han hade eventuellt en begangad (stavning). Och då hoppas jag att den inte är fööör dyr. Ha en underbar dag!
Kram Alice! <3 ;D
Kommentarer
Postat av: Anna

Sv, haha ok ^^ <3

Vad ska du göra ikv då?<3

2012-04-03 @ 17:16:44
URL: http://annasylves.blogg.se/
Postat av: Amanda - Ponnyprinsessorna

Hej!

Jag och en kompis har en relativt nystartad hästblogg. Det vore riktigt roligt om du ville ge oss några åsikter om hur vi kan förbättra bloggen. :D

Kram!

2012-04-03 @ 18:34:44
URL: http://ponnyprinsessorna.blogg.se/
Postat av: My

Jag har veckans blogg, vill du va med?

Direktlänk till veckans blogg här under :D



http://mycorneliasofiakrave.blogg.se/2012/april/veckans-blogg.html#comment

2012-04-03 @ 18:40:40
URL: http://mycorneliasofiakrave.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0