Tyvär...

Publicerat 2012-04-1607:15:00, i kategori Allmänt


Hej! Han inte blogga igår. Ni ska bara veta vad jag fick uppleva igår ;). Det var så coolt så jag vet inte vad jag ska säga. Vi var vid ett av sveriges finaste stall. Det var helt otroligt. Taket var jättehögt så att dom får bra med luft och det var jättestora härliga boxar. Typ 4 stycken boxar är en box där. Visserligen var det ett dressyrstall men jag fick rida ett 4 årigt sto som är 1,65. Det var jättestort. Måste ut till bussen nu, kommer bilder på stallet idag! :D <3
Kram Alice! :D <3
Kommentarer
Postat av: Anna

sv. Tack så mycket :D ♥

Läser din blogg med <3

2012-04-16 @ 19:42:44
URL: http://annasylves.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0