Ann träningen...

Publicerat 2012-08-3106:56:26, i kategori Allmänt


bättre sent än aldrig. Det gick verkligen superbra och hon lyssnade bra. Det var bara någon gång vi kom fel på hindrerna men annars fick vi in jättebra språng. Hoppade "bana" på låg höjd för att få in avstånden. Och vi skulle räkna sprången mellan två hinder, det var jättekul! :D Tänkte skriva lite om gårdagen också. Var i skolan från 08.00 till 14.00 efter det följde jag med Maja hem efter skolan. Det var kul :). Och sen åkte vi till Torsdax som började 18.00 - 19.15? Sen hämtade pappa mig, vi skulle äta och efter titta på tv hela kvällen. Jag han helt enkelt inte blogga. Eller jo vid tjugo över nio on the evening. Men jag hade bara tio minuter på mig att skriva. Och hur många läser vid den tiden?? ;) Så ja, här kommer ett inlägg såhär fem i sju på morgonen :). Ha en bra dag!
Kram Alice! :D
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0