Bloggen...

Publicerat 2012-08-2710:25:52, i kategori Allmänt


Som ni märkt har jag lagt bloggen åt sidan ett tag. Vart sjuk sen i fredags kväll. Alltså INGEN tävling igår. Tråkigt, tråkigt. Men snart ska jag tävla :). Är ju hemma från skolan idag för hade feber igår kväll. Nu i fortsättningen ska jag blogga dagligen. Om jag inte åker bort eller så!! :D På onsdag börjar hoppträningen som komimer vara varje vecka ;). Ska bli jättekul. Så jag har inte ridit Evita sen i fredags, men Moa red henne i lördags. Evita fick vila igår och idag vet jag inte?? ;) Ahh, nu vet ni hur det ligger till, ska fortsätta att kolla på film nu. Ipaden är nära mig hela dagen så ni kommer få något mer inlägg idag! :D
En gammal bild på Evita, eller gammal är den väl inte men Från ridlägret vecka 30. Prisutdelningen från 
hoppningen! :D
Kram Alice!! ♥
Kommentarer
Postat av: Maja

Sv: åh va tråkigt! :( att vara sjuk är aldrig kul!

Svar: Sv; Nej det är inte så att man skrattar ihjäl sig. Men jag har ju sin och Martinas fina blogg o läsa! <3 :D Kram Alice!
Alice Johansson

2012-08-27 @ 10:56:36
URL: http://retardriders.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0