Presentation om mig för nya läsare :)

Publicerat 2012-08-1520:44:00, i kategori Allmänt


Hej, jag heter Alice Johansson. Är 11 år och bor i en liten ort  som heter Bredaryd. Min familj består av en syster som heter Moa, mamma, pappa, min bror Kevin, två hundar, Nalle o Trixi, tre kaniner, Stampe, Snövit o Simba, två ponnys, Cizzi o Evita! På min fritid är jag i stallet. På onsdagar går jag på hopplektioner för Ann Hellström :). Jag tävlar min egna ponny Evita men jag tävlar inte så högt ännu eftersom jag inte har haft henne så länge, men nästa år blir det mycket mer! :D Nu tävlar jag LD och LC med henne på Pay and jump :).
 
Lite information om Evita:

Namn: Evita

Född: 6 januari 1995

Ras: Tysk ridponny

E. Partner

U. Evelin

Mkh. 137 cm
 
Världens finaste tjej ♥
Jag :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0