Hästtest!! :)

Publicerat 2012-12-2808:30:13, i kategori Allmänt


~ Hästarna ~

 

Första hästen du red var: Bella
Hur gammal var du när du red första gången? Kanske tre?
Hur många älsklingshästar har du haft? Fem kanske.
Vad hette den/dom hästen/hästarna? Baltazar, Kubik, Areen, Amy och Evita! :)

~ Utrustning ~

Hur många...

ridbyxor har du: 6
hjälmar har du: 1
spön har du: 3
ridskor har du: 3
grimmor har du: fyra
täcken har du: fem tror jag.
Vilken färg var dina första ridbyxor: Rosa
Vilka färger har dina nuvarande ridbyxor: Jag använder olika hela tiden :).
Vilken färg var din första grimma: Jag vet inte!

 

~ Vad har du gjort inom ridningen ~

 

Hoppat [x]
Ridit dressyr [x]
Galopperat [x]
Töltat [x]
Hoppat utomhus [x]
Suttit på en häst som skenat [x]
Ramlat av [x]
Bakdelsvändning [X]

 

 

 

~ Dina avramlingar ~
Hur många gånger har du ramlat av: dedu ;)
När och på vilken häst ramlade du av på första gången : ingen anning
Har du ramlat av och skadat dig allvarligt? Hur?: nej
Brukar du skratta eller gråta när du ramlar av: olika ;)

 

~ Upplevelser till häst ~

 

Har du ridit långritt med fika: jepp

Har du ridit utomlands: nej

Isåfall, vart någonstans: ~

Och hur var dom hästarna/hästen, och hur var stället: ~

 

Evita, min ponny!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0