Nya jeans och nytt linne!

Publicerat 2012-12-2716:53:00, i kategori Allmänt


Åkte ju iväg för att köpa ett par nya jeans på Lindex och det blev dessa. Jag köpte även ett rosa linne för presentkortet var på 300 och jeansen kostade 249 :). Jag är nöjd över jeansen förutom att när jag provade dem kändes det som att jag inte skulle behöva något skärp till men när jag kom hem nu så behöver jag det, konstigt. Jag ville ju ha ett par jeans som inte böhövde skärp till, men skitsamma. Det blev bra ändå. Jeansen ser mycket finare ut i verkligheten än på bilden :). Här är länken: http://www.lindex.com/se/barn/flick-128-170-cl/byxor-jeans/6893172/Slim-jeans/?styleId=37026649
Kram Alice!
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0