Dagen idag! :)

Publicerat 2012-06-0215:27:50, i kategori Allmänt


Hej! Idag har jag ridit Evita, dressyr. Det gick jättebra, hon lyssnade bättre en vad hon brukar alltså väldigt bra! :) Så det var roligt. Och jag har åkt och köpt present till Maja tills på tisdag för hon har fyllt år. Jag kan inte säga vad det är eller lägga ut en bild för hon kanske kollar in min blogg ;). Nu idag ska jag inte göra så mycket, mysa med familjen ikväll, fast mamma är i Mauritius så det blir inte precis hela familjen, hon åkte igår och jag saknar redan henne jättemycket :) ♥ Ha det bäst! :)
Kram Alice! :D ♥
Kommentarer
Postat av: Maja

Det kan du ge dig på att jag gör!:D

2012-06-03 @ 13:14:29
URL: http://majaclaesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0