Dubbelpasset på Gark!

Publicerat 2012-06-0722:20:03, i kategori Allmänt


Första passet var 45 minuter och vi hoppade som jag sa innan på stora tävlingsbanan och vi hoppade bana. Först gick det inte så jättebra. Men sedan sa ridläraren att jag skulle lyfta upp huvudet på henne mycket mera och det gjorde jag och det gick genast mycket bättre ;). Nu senaste tiden har det inte gått så bra med hoppningen, hon har tappat självförtroendet men jag får helt enkelt börja om från början med små banor med 40-50 cm hinder så byggor hon upp självförtroendet mer och mer igen. Jag vet inte, hon kanske inte har mått så bra och så. Men nu känner jag att det är på rätt väg igen! :D Ha det bra!
Kram Alice! :D ♥
Kommentarer
Postat av: - - ♥ T H A I P I N N E N ♥ - -

sv; haha du frågade om du kunde få köpa mina ben ;)

2012-06-08 @ 15:35:24
URL: http://thaipinnen.se
Postat av: - - ♥ T H A I P I N N E N ♥ - -

sv; haha ja det är bara att ta dom sötis :D

2012-06-08 @ 21:13:03
URL: http://thaipinnen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0