Evita!

Publicerat 2012-06-1821:51:31, i kategori Allmänt


Det känns som om att inget funkar med Evita nu. Hon har blivit så konstigt och annorlunda. Hon har börjat bocka som jag har skrivit och det är inte bara när jag hoppar, utan det är när jag rider dressyr också, i galoppen. I februari kollade en duktig sadelmakare på henne, så det kan väll inte vara sadlen? Eller hon kanske har fått mer muskler eller något så sadlen är för smal. Men det tror inte jag. Och vi har bytt bett också och då kan det inte vara det. Sedan vi började ge henne en medecin för magen för hon var inte bra i magen innan när vi fick henne. Men hur kunde hon hoppa så bra då, när vi köpte henne? Det borde vara tvärt om att hon inte hoppade så bra när hon inte var bra i magen och att hon hoppar bättre nu när hon är bra i magen? Jag vet inte. Men jag hoppas det går mycket bättre, och att hon kommer att må bättre nu. Att allt löser sig och vi kan börja tävla  riktigt! Nu kör vi så det ryker. Du och jag, tillsammans, FOREVER! ♥

KRAM ALICE! ♥
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0