Filmen! :)

Publicerat 2012-06-0520:38:39, i kategori Allmänt


Vi kollar på filmen Projekt prinsessa och den är jättebra än så länge och jag tror hela filmen är bra också. Just nu så hinner jag bara mobilblogga så ni får stå ut med det ;). Idag har jag inte varit i stallet, Johanna mockade för hon skulle ändå rida Cizzi. Imorgon blir det stallet för då är det ju nationaldagen och vi är ju lediga då! :) Väldigt skönt o vara ledig! Imorgon ska också jag, pappa och Moa åka till Anderstorp och där är det typ "marknad" eller något. Sen tror jag inte jag ska göra något mer men ni får se :).

Kommentarer
Postat av: Melissa

Söt blogg, följa min ? :) Just nu på bloggen : videos när jag rider, rösta på om jag ska bli brownie elr ej ! Och skickar du mig en fanbild får du en länk . Hoppas du kollar in på bloggen och kommenterar / röstar elr skickar en fanbild. ha en bra dag :) www.createdbymelissa.blogg.se

(Scrolla ner så kan du va med på allt)

2012-06-06 @ 11:25:19
URL: http://createdbymelissa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0