Hemma från skolan!

Publicerat 2012-06-0715:09:54, i kategori Allmänt


Yes, är hemma från skolan nu, skönt. Idag är det ridlektion på Gark två pass i rad alltså en och en halv timme ;). Det ska bli kul för det är ju sista gången idag för sen är det sommar uppehåll. Men jag rider ju hemma på bästa Evita! :D Idag på ridlektionen ska vi hoppa på stora tävlingsbanan, det ska bli skitkul, kanske kommer film sen och/eller bilder om pappa ta några ;). Så jag kommer att komma hem ganska sent idag så jag hinner nog inte blogga precis innan jag gå och lägger mig, men aja. Idag ska jag inte göra så mycket mer än det, slappa hemma och gå med hundarna ;). Såg också att dom började spela in ponnyakuten igår, tänk vad kul det hade varit om man var där :o. Men det är ju bara 8 personer från hela Sverige som får vara med och det är ju några tusen som söker in så det är inte så stor chans att man kommer med precis ;). Men det ska bli kul när PA 4 kommer på tv :D. Längtar...
Kram Alice! :D ♥
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0