Idag i Anderstorp!

Publicerat 2012-06-0619:02:03, i kategori Allmänt


Hej! Idag i Anderstorp åkte jag och Moa en karuell som gick runt och skitsnabbt, den var jättehärlig fast jag blev lite yr efteråt men det var inte så konstigt för den åkte typ runt 25 varv eller något ;D. Det fanns ganska många snygga kläder där på marknaden fast det var vuxenstorlek, hittade ett jättefint linne som axelremmarna och överdelen på linnet var stickat och nederdelen på linnet var typ blommer. Men axelbanden var alldeles för stora och det var ju stickat också så att man inte kunde ställa in hur långa dom skulle va. Sen hittade jag en fin stickad tröja med USA flaggan på och den ville jag också ha fast den var ganska dyr så jag hade inte råd ;). Det fanns också många fina mobilskal men jag ville inte köpa :). Men det var kul att vara där och titta lite också och bara titta :D.
Kram Alice! ♥
Kommentarer
Postat av: Nadja Och Priory Bambi

Läs om mig och min 4-åriga, svarta ungponny Priory Bambi på min blogg. Läs om vår vardag och våran väg mot ungponny-SM nästa år!!

Delta även i tävlingen om ett valfritt Lamicell mirageschabrak!!

http://nadjalundbergs.blogg.se/2012/june/t-a-v-l-i-n-g.html#comment

För extra stor chans, fråga något i frågestunden!

http://nadjalundbergs.blogg.se/2012/june/det-ar-manga-fragor-om-bambi-pa-sistone.html#comment

2012-06-06 @ 19:02:29
URL: http://nadjalundbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0