Mobil!

Publicerat 2012-06-0317:32:47, i kategori Allmänt


Om ni ska läsa, läs hela texten;
Jag trodde allvarligt talat inte att det skulle gå så långt att folk börjar leta upp mitt mobilnummer men om jag inte svarar första gången svarar jag nog inte 74327 gången ni ringer heller. Kan vara ganska jobbigt ibland. Visst det är kul att ni vill prata med mig, men ring bara en eller två gånger isåfall. Endel dagar bara bombas min mobil med missade samtal och folk som smsar och frågar hela tiden snälla svara eller varför svarar du inte? Jag går i skolan jag också, har läxor, egen ponny och massor av träningar. Den lediga tiden jag har är jag med kompisar eller bloggar, right? Så snälla om ni vill få tag på mig, skriv här på bloggen om jag är ledig eller ring en gång och se om jag svarar. Ni behöver inte ringa femtiosju tusen gånger. Jag uppskattar också väldigt mycket att ni vill få tag på mig och pratat med MIG :D.
Tänk efter på vad jag sa nu, ni får gärna ringa men ring bara en eller två gånger, det är inte för att jag inte vill prata det är bara att det kan vara lite jobbigt ibland när samma nummer ringer 10 gånger på 1 minut.
Kram Alice! :)
Kommentarer
Postat av: Maja

Alplin du e känd!!!!!:D Kul att ha en kändis som kompis!:D

2012-06-03 @ 18:14:23
URL: http://majaclaesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0