Ser du stjärnan i det blå?

Publicerat 2012-06-3015:31:38, i kategori Allmänt


Ser du stjärnan i det blå,
ja den lyser för oss två,
du får mig att förstå,
ditt namn för hjärtat mitt att slå! ♥
Jag har älskat dig så,
sedan första gång vi sågs,
mitt hjärta började slå,
mer och mer för varje dag som går,
du är mitt allt,
kommer alltid vara sant,
mitt hjärta kommer aldrig sluta slå,
medans det är vi två,
jag älskar dig så,
det finns bara vi två,
varje gång jag ser dig,
blir min kärlek till dig mer och mer! ♥
 
Du är det finaste jag har,
MIN FINA PONNY!
 
"Den som sa att man inte kan köpa lycka för pengar visste inte var man kan köpa en häst."
 
"När man sitter till häst lämnar man sorger och bekymmer kvar på marken."
 
"Om det skulle finnas en vackrare varelse på denna jord har den i alla fall inte setts av någon människa."
"En häst är som en bästa kompis; alltid där för att stötta dig och göra livet värt att leva."
 
"Vägen till framgång är lång, och vägen är otroligt trång, alla kan inte få plats, i framgångens och lyckans palats, den som hästen förstår, och den som kämpar den når, till slut i framgångens och lyckans palats, kanske finns där än nu en plats?"
"Somliga föredrar choklad som tröst. För mig är tröst att få vila mitt huvud mot din sammetsmjuka hals."
"Ett djur, en kärlek, en dröm... Utan en häst är livet inget att ha!"
~~~
Till min fina Evita, jag önskar du kunde läsa dethär... ♥
Kram din ryttare, Alice! :)
Kommentarer
Postat av: Julia

Hej! Har du växt ur en ponny så du inte kan rida den längre eller har den blivit för gammal? Läs detta inlägg då;
http://juliaroz.blogg.se/2012/june/balndade-kanslor-just-nu.html#comment

Kram

2012-06-30 @ 20:34:03
URL: http://juliaroz.blogg.se
Postat av: Sandra

söt ponny :)

Svar: Tack så mycket! :D
Alice Johansson

2012-07-07 @ 15:27:08
URL: http://svanholts.blogg.se
Postat av: Anneli

Fin blogg!:D

Svar: None
Alice Johansson

2012-07-11 @ 11:20:56
URL: http://Anneliih.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0