SOMMARKRYSSET!

Publicerat 2012-06-3022:33:55, i kategori Allmänt


Hej! Kollar sommarkrysset nu! :D Hoppade Evita idag och det gick jättebra förutom att det blev något stopp in i kombinationen! Annars är jag jättenöjd :). Vilken skillnad om man tittar tillbaka ca. 3 veckor! :D Imorgon ska jag på 5-kamps party hos Linnea och Hedvig fast det är hos Linnea, kul, kul! :D Jag kan inte lägga ut bilder på presenterna för tänk om de läser? ;) Men imorgon efteråt kanske kommer bild? Missar speedwayen imorgon, tråkigt, tråkigt. Men det är ju snart igen ;). Ha det bra! :D
Kram Alice! :D
Kommentarer
Postat av: Thelma

Snygg blogg!
Vill du bli veckans blogg inför många läsare? Lämna en "Jag är med" Kommentar på min blogg! http://thelmisensliv.blogg.se

Vill du ha extra stor chans att vinna följ mig på bloglovin (om du inte redan gör det, det kan vara nån som följer mig....) eller så kan du motivera varför du ska vinna! Du får gärna göra båda två om du vill!

Kraam <3 <3

Svar: SV; Tack så mycket! :D
Alice Johansson

2012-06-30 @ 23:37:52
URL: http://thelmisensliv.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0