Hej, hej! <3

Publicerat 2012-03-0720:14:17, i kategori Allmänt


Hejsan! :) Idag har det varit ganska kul i skolan, vi började med idrott och vi körde lite volleyboll och någon bana som man skulle gå balansgång, hoppa över plint och kullerbytta och så. Efter det var det rast och sen so och sen slöjd med Börje, jag fortsatte på min skål och sen var det mat, rast och sen elevens val, och jag har träslöjd så jag jobbade med min skål 2,5 timmar idag ;) Evita var jätteduktig på lastträningen idag hörde jag av pappa och hon lastade sig själv! :D Vilken förändring, tack Isabella för att du kan hjälpa oss och att du är så duktig :D Jag har varit på Juniorerna idag, för första gången, riktigt kul! :) Men nu ska jag kolla på Sveriges mästerkock ;) Hejdå!
Kram Alice ;)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0