Hej, hej och hej! <3

Publicerat 2012-03-2616:06:24, i kategori Allmänt


Hej! Idag har varit en skittråkig dag i skolan! :P Typ första lektionen hade vi so med STAFFAN och Niklas! ;) Det var faktiskt ganska kul, sedan hade vi rast. Sen hade vi musik = tråkigt! Och sen matte, lunch och rast IGEN! :D Och sen typ det kom några från Värnamo och skulle visa folkdant och det var varkeligen inte kul, man var TVUNGEN att dansa kille och tjej och typ hålla varandra i handen och kramas!! D: Låter konstig dan tycker jag,
men egalefall mina CONVERSE kom idag! :D
My converse! :D
Jag tycker att dom är snygga, vad tycker du?
Jag rider Evita idag! :) Får se vad jag ska hitta på med henne ;D!
Bloggar senare om jag hinner, dags att göra eng. läxan nu!
Ha det så bra! :D
Kram Alice! :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0