Ingen ridning = trök D:

Publicerat 2012-03-1218:01:04, i kategori Allmänt


Hej! Blev ingen ridning idag pga. Moa, min storasyster som ni säkert redan vet ;). Hon råkade tappa en lapptop på foten idag i skolan så hon är på sjukhuset nu, hon kunde inte gå så när hon skulle till bussen fick jättemånga lärare typ hjälpa till och bära in henne i bussen och när hon kom hem hit fick mamma typ bära henne till våran bil och åka in med henne till sjukhuset. Aja, sånt händer, i skolan har det varit TRÖKIT!! D: Vi hade svenska sista lektionen, skittråkigt! :P Engelska läxa imorgon och jag har knappt övat något, blir väll att sätta sig och plugga ;P. Ha det bra!
Kram Alice!
PS. Glöm inte att kommentera, om du följer mig på bloglovin följer jag dig ;) DS.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0