Lindex...

Publicerat 2012-03-1513:24:38, i kategori Allmänt


Hej! Nu har jag varit i Gislaved, först gick vi in på Lisas Design och kollade på converse, det fanns bara  svarta och vita med jag testade storleken egalefall, så nu ska jag beställa converse i stl. 37 :) Jag vet inte riktigt vilken färg, jag vill ha mintgröna men eftersom det är en ovanlig färg är det väldigt svårt att få tag på, så vilken färg ska jag ha om jag inte hittar mintgröna? Jag har också varit på Lindex och jag köpte ett par blommiga haremsbyxor, en kort tröja där det står U & ME forever och ett vitt linne :) Ja, ni ser ju själva.
Kläder
Här är det ;) Tycker ni det var snyggt?
Snart ska jag rida Evita i paddocken och Cizzi ikväll på lektionen på gark :)
Ha det så bra! Jag bloggar nog lite ikväll också! :) Om hur det har gått och så :)
Kram Alice
Kommentarer
Postat av: Moa

Hejj!! Ett tips är att vända på bilden... men fint!<3 Ska det bli kul att rida Evita snart? Och ska det bli kul att rida Cizzi för första gången på ridskolan? Hon är jätteduktig nu och skenar inte iväg så va inte orolig, för nu är hon jätterolig att rida mycket skillnad ifrån innan när hon hade ont det förstår man ju!:) Men hoppas det gå bra på lektionen med Cizzi idag då det ska bli kul att titta på när du rider henne på ridskolan. För jag ha ju aldrig tittat på när du ha ridit henne men det ska bli kul!:) Jag bruka ta en titt då och då på din blogg den är fin:) Och nu kom jag på de när jag såg på ditt stall på s.s! Så såg jag att det stog det och då kom jag på det så då tog jag en titt på din blogg! Är det kul att ha blogg? Hur ofta blogga du egentligen? Ta gärna en titt på min blogg cizzimoa.bloggplatsen.se :) Det va ganska längesen jag bloggade nu men jag har ju inte hunnit med det eftersom det ha hänst så mycket denna veckan men ska försöka blogga lite mer nu när jag ta det lungt!:)Kram Moa!;)<3

2012-03-15 @ 13:45:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0