Mello mm.

Publicerat 2012-03-1022:27:45, i kategori Allmänt


Hejsan! Har kollat på melodifestivalen nu då och LOREEN VANN! :D Askul, första gången någon vinner som jag vill typ ;) Aa, men idag har jag ridit, såklart. Det gick jättebra och jag hoppade studs och en oxer, inte alls högt, men Evita är lite slarvig med benen ibland så hon måste träna lite på det också. Hon bah åh fasen vad lågt = TRÅKIGT! ;D Imorgon blir det lektion för Annie vid 10.00 så jag måste gå upp ca. 08.00 = måste gå och lägga mig snart D: Det kommer komma en header snart, kul! :) Denna som jag har nu är så himla vit och trökig ;). Ah, men jag skriver om hur det går på lektionen imorgon, om hon var skitpigg som idag och det gick knappt att hålla i henne eller bara pigg ;D Och glöm inte kommentera bloggen och följa mig på bloglovin ;) Om du följer mig, följer jag dig ;D
Ha det så himla bra resten av kvällen! :D
Godnatt// Alice :D <3
Kommentarer
Postat av: Maja

Okej, men jag kan inte göra en blogg med den mejladressen som jag har nu fast jag har tagit bort den bloggen som jag hade den. det står bara den här emailadressen används redan.

2012-03-11 @ 09:52:53
URL: http://Majame.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0