Sjukt bra dag! :D

Publicerat 2012-03-3119:10:29, i kategori Allmänt


Hej! Har varit en sjukt bra dag idag! :D <3 Jag red ut Evita idag, 5km! :) Det gick jättebra och hon var pigg, glad och busig. Precis som min lilla Evita ska vara! :D <3 Vi lasttränade också och det gick sjukt bra! :) Hon gick på direkt och fjantade ingenting (precis som dom senaste 5 gångerna). Pappa ska åka och köpa en lång bom på måndag, eftersom ni säkert redan vet att Evita inte vill ha det trångt, precis som ponnyn Helene i PA3 ;). Så det återstår att se! :D Har "bara" haft lite ont i benet i går sedan jag ramlade av Evita, nu har jag typ ingenting ont förutom när jag trycker på det fast på morgonen hade jag ganska mycket ont, men aja sånt händer ;).
Ha en riktigt härlig kväll! :D
Kram Alice! :D <3
Kommentarer
Postat av: Anna

sv: tack detsamma!

jag har lagt till dig nu, säg till när du her lagt till mig :)

2012-04-01 @ 08:12:57
URL: http://annasylves.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0