Skola snart då...

Publicerat 2012-03-2306:45:48, i kategori Allmänt


Hej! Skola klockan åtta då, inte kul! Vi börjar med Fysik och Kemi och har PROV och jag har typ inte övat någonting, men aja det får bli som det blir ;) Man kanske inte alltid behöver ha det bästa betyget? ;D Det är mycket med hästarna nu med så jag hinner inte alls öva lika mycket som när jag bara hade Amy, min gamla skötarponny i somras. Men älskar man hästar så gör man! :D <3 Jag och pappa ska nog lastträna idag med Evita också ;) Hoppas det går bra, annars får jag väll söka till PA 4 ;)! Nu får man ta och göra iordning sig, bussen kommer 07.20 ;)
Kommer nog en bild på hur jag ser ut idag! :D
Kram Alice! ;)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0