Dagen! :)

Publicerat 2012-05-3020:31:09, i kategori Allmänt


Hej! Dagen idag har varit bra! :) Började med idrott klockan åtta och vid halv tio rast till tio i tio, sedan SO och tio i elva hade vi slöjd till tio i tolv. Sedan hade vi lunch, rast och halv ett idrott igen. Sedan var jag hemma och läste i någon timme :). Vid tio över sex åkte jag och pappa och kollade på kabarén som Moas klass hade för syskon och föräldrar. Sedan var det slut tjugo i åtta och när jag kom hem åt jag kvällsmat och nu sitter jag här och bloggar ;). Alltså inte stallet idag ;). Imorgon är det ridlektion på Gark som gäller :D. Nu har jag inte så mycket mer att skriva, glöm inte att vara med i veckans blogg här på bloggen bara kommentera inlägget under och ni hittar mer info där ;). Ha det bra!
Kram Alice! ♥ :D
Kommentarer
Postat av: alva

Hej, jag har just nu en tävling på min blogg! Man kan vinna en stor länkning i 10 inlägg, hoppas du vill va med!!

http://hastalva.blogg.se/2012/may/nu-kor-vi-tavlingen.html

2012-05-31 @ 16:10:50
URL: http://hastalva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0