Hejsan!

Publicerat 2012-05-0820:16:36, i kategori Allmänt


Hej! Har inte gjort så mycket idag förutom att varit med Linnea. Idag var det en rolig dag i skolan. Först hade vi typ frågespel och norsk hingst i en och en halv timme och sedan rast och sen historia som jag tycker är ganska roligt och vi kollade på två filmer om medeltiden. Och egentligen så skulle vi ha svenska men läraren hade natioella prov så då hade vi historia hela den stunden också. Och sedan hade vi lunch, rast och sen skulle vi egentligen ha engelska men vi fick göra typ vad vi ville i klassrummet eftersom hon fortfarande hade nationella prov med sexerna så vi slapp engelska testet. Moa, min syster går ju i sexan och hon sa att dem skulle ha nationella prov i engelska då också så vi kanske slipper engelskan då också :D. Och sedan hade vi idrott som var ganska tråkigt men annars var hela dagen bra. Våran lärare, Staffan fyllde år idag också :). Ja, och sedan åkte jag hem till Linnea. Jag har också gått 5 km med hundarna. Så det blev alltså ingen ridning idag, mamma tog hästarna ;). Ha det så bra! :D
Kram Alice ♥
Kommentarer
Postat av: Emma

FRÅGESTUND på bloggen! Skulle bli såhäär glad om du ville kika in och ställa någon liten fråga. Ha en bra kväll!

2012-05-08 @ 22:28:06
URL: http://emmastiernas.blogg.se/
Postat av: SAGA

fin blogg:)

2012-05-08 @ 22:42:41
URL: http://sagahagmann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0