Hoppningen! :)

Publicerat 2012-05-0513:57:46, i kategori Allmänt


Hoppade Evita lite idag, inte alls högt bara 90 cm ;). Vi hoppade ett räcke och studs. Det gick jättebra på studsen men i början när jag skulle hoppa räcket gick det inte alls bra, jag kom bara fel några gånger. Men tillslut fick vi till det, det gick jättebra i slutet så jag tog något litet skutt på 90 cm. Min fina, duktiga Evita! ♥ Sedan red jag och Moa ut en liten sväng i skogen och galopperade. Hon var jätteduktig och det går bättre och bättre när jag rider i skogen för innan brukade hon rusa när jag skulle galoppera men det gör hon inte längre så det är ju bra! :) Idag ska jag inte göra så mycket mer. Det blåser ganska mycket idag så jag ska nog inte vara ute så jättemycket förutom att gå en sväng med hundarna :). Nellie och Kayla skype;ade igår men det är ju så många som ringer så jag fick inte tag på dom :). Jag ska fråga om dom kan skype;a idag igen så kanske jag får prata med dom :). Det skulle vara kul! :D ♥
stallet i hylte
Det var ganska längesen vi var i det här stallet men ändå :)
Det är ett av Sveriges finaste stall och det var grymt! ♥
Det fanns skrittmaskin och jättefina stora hagar mm.
Stallet var också grymt, det var högt i tak, vilket är
välldigt bra för då får ju hästarna bra med luft :D.
Ridhuset var licksom tillbygt på stallet så man behövde
inte gå ut för att rida i ridhuset ;). Och på övervåningen
fanns det några lägenheter för stallskötarna :)
Ja, det var grymt helt enkelt! ♥

Kram Alice ♥
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0