Ridlektionen på Gark!

Publicerat 2012-05-3121:07:49, i kategori Allmänt


Hej! Ridlektionen på Gark gick ganska bra, först skrittade vi fram på terrängbanan och sedan red vi i paddocken sista stunden, blev lite irreterad på ridläraren för hon sa att jag skulle hålla ihop händerna hela tiden men andra DRESSYRTRÄNARE har sagt att man inte ska ha dom helt ihop och så höll hon på att tjata hela tiden så tillslut sa jag, det är inte rätt, andra dressyrtränare har sagt att man inte ska ha dom helt ihop så hon blev nog lite förvånad ;D. Och hon sa bara aha... Imorgon ska jag inte göra så mycket, till stallet och rida Evita sedan hem och chilla :D. På tisdag är det filmkväll med Maja och hela gänget med tjejer och det ska bli skitkul! :) Längtar! Nu ska jag gå och ducha och kika in några bloggar!
Haade!
Kram Alice! ♥ :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0