Tävlingen!

Publicerat 2012-05-2719:08:53, i kategori Allmänt


Hej! Tävlade Evita idag två LD. Inte hennes dag idag. Hon vägrade på hinder nummer 2 och sedan fick jag över henne och på samma klass vägrade hon på hinder nummer 5 så jag ramlade av. Jag kände att hon tvekade så jag smackade på lite. Hon tänkte hoppa men precis framför hindret ångra hon sig och kommer rätt in i det. Så jag ramlade av rätt in i hindret på bommarna.
Ja, ni ser ju ;).
Egentligen skulle jag tävla en LC också men jag gjorde inte det utan jag strök mig från den klassen och körde en till runda i LD;n. Egentligen tänkte jag inte ens köra en till runda men till slut gjorde jag det, det gick inte heller så bra, vägrade två gånger på första och sedan gick jag ut från banan. Hon kändes annorlunda men det är nog för att hon får en medecin. Men det är en Pay and jump på Gark den 17 juni så jag får anmäla mig dit då och hoppas att det kommer gå bättre ;). Imorgon är det orienteringsdag i skolan och jag tror jag inte kan vara med för jag har jätteont i benet när jag springer.
Nu har jag varit på speedway i Gislaved och kollat på Lejonen, fullt upp hela dagen. Lejonen vann med 57-25 så det var jättekul! :D ♥ Idag var ju mors dag och mamma fick ett smyckesträd som var svart, jättefint tycker jag! Nus ska jag äta! Ha det bra! :D
Kram Alice! ♥ ;D
Kommentarer
Postat av: Mikaela

Jätte fin blogg!



Följa varandra via bloglovin? :)

2012-05-28 @ 18:07:09
URL: http://mikaelaliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0