Hello!

Publicerat 2012-11-0820:14:32, i kategori Allmänt


Skolan var helt okej idag! Följde med Linnea hem efter skolan :). VI hade jättekul ;). Linnea målade mina naglar och dem blev jättefina :D. 
~~~
Träningen igår för Ann gick jättebra. Skulle hoppa på en åttta. 
Inte världens finaste skiss precis men det får duga. Somsagt, hoppade på en åtta och det gick jättebra, blev bara lite stark för vi skulle hoppa det flera gånger i rad. Hoppningen på volten hade vi bara som uppvärmning så det var bara sockerbitar :). Är jättenöjd och jag tycker att Evita skötte sig jättebra :D.
 
Imorgon kommer det gäster hem till oss så kommer nog inte hinna blogga så jättemycket men ett inlägg kommer jag nog hinna med :D.
Kram Alice!
Kommentarer
Postat av: Ebba ♥

Hej!
Börjar blogga på gamla bloggen igen:
http://ponnyers.blogg.se
KOLLA!!

Svar: Hej! Okej, då vet jag! :DKram Alice! :)
Alice Johansson

2012-11-13 @ 20:29:59
URL: http://ponnyers.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0