Hund!

Publicerat 2012-09-0416:33:43, i kategori Allmänt


När jag kom hem idag sa mamma att dem hade hittat en jakthund. Hon ringde på numret som stog på halsbandet men ingen svarade. Tillslut åkte ägarna ner och skulle leta efter hunden i skogen. Men dem hittade såklart ingen hund eftersom den var hos oss. Men när dem skulle åka hem efter dem hade letat en liten stund åkte dem förbi
Och då pekade jag på hunden så då stannade ägarna, en tant och en farbro. Dem tackade för hjälpen och så :). 
Aa, skulle bara berätta det och jag ska till stallet och rida snart! :D Bloggar mer när jag kommeSthlm från stallet sen :).
Kram Alice!! :D ♥
Kommentarer
Postat av: Olivia [Hästar och vardag]

Hihi vad bra att ni hittade hunden! ÄLSKAR DIN DESIGN :D

Svar: Sv; ja, det var ju bra! ;) TACK SÅ MYCKET! :D <3
Alice Johansson

2012-09-04 @ 16:59:48
URL: http://oliviaglez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0