Pay and jump, isabergs rk.

Publicerat 2012-09-1617:15:03, i kategori Allmänt


Pay and Jumpen idag gick kanon. Felfria i 80 cm. Startade bara en klass. På Gark ska jag starta 80 och 90 cm. Gick jättebra på framhoppningen också. Rev eller vägrade inte någongång på framhoppningen eller på banan. Men 80 cm är ju inte högt alls. Skulle så jättegärna tävla 90 också. Men det var ju så längesen jag tävlade med henne så det blev bara en klass denna gången. Kom dock väldigt tidigt till tävlingen. Man kunde inte gå banan mellan klasserna så man var tvungen att vara där när tävlingen började, jag startade ju ca. halv elva och man var tvungen att vara där ca. tjugo i nio för att hinna gå banan och så innan nio. Jag tycker att Gark är bättre å tävla på, men det var jättekul! :D ♥ Duktiga Evita! :)
Och som ni säkert redan vet så är pay and jump ingen "riktig" tävling, utan bara en "tränings, tävling" Därför kommer ingen 1, 2, 3 osv. Men den 6 oktober tror jag det var, då ska jag förhoppningsvis tävla en "riktig" tävling i vaggeryd :).
Ha de bra! :D
Kram Alice! :) ♥
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0