Red ut idag.

Publicerat 2012-09-0219:38:00, i kategori Allmänt


Yepp, i en timme och 20 minuter! :) Pappa klippte ju Evita idag också och hon blev riktigt fin. Och pigg var hon också ;). Hoppade lite småskutt i skogen också och när jag hoppade "mot" stallet fick jag nästan inte stopp på henne. Tur att jag har martingal på henne när jag rider ut, annars skulle hon väll bryta nacken så som hon dra upp det. Haha... :) Pappa tog lite bilder med mobilen när jag och Moa va ute i skogen, så ni kan få se dem.
Kram Alice! :)
Kommentarer
Postat av: antonia

men ååh vad fin!!

Svar: Sv; Ja, hon är helt underbar!! :D <3
Alice Johansson

2012-09-03 @ 00:09:56
URL: http://tonia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0